Retourneren, betaalmogelijkheden en garantie

Retourprocedure

Voldoet je bestelling niet aan je verwachting en wil je het geld terug? Dat kan natuurlijk. Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen bedenktijd om te bepalen of je de bestelling wilt behouden. 

 Alle informatie over het retourneren van je bestelling.

Betaalmogelijkheden

Je kunt bij inSilk betalen met alle gangbare betaalmethoden.

 Overzicht van alle betaalmethoden

Je garantie - produkt garantie

Op alle artikelen die je bij inSilk koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie is ook de normaal te verwachten levensduur van het artikel van belang.

 Meer informatie over garantie

Klachten afhandeling

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over een produkt of de wijze waarop je bestelling is behandeld. In dat geval verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice (naar de contact pagina).

Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 24 uur een bevestiging. Vervolgens zullen wij ons inspannen om je klacht zo veel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.

Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk

inSilk is gecertificeerd door de Stichting Webshop Keurmerk. In voorkomende gevallen kan een klacht worden behandeld/beoordeeld door de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. 

Verzendkosten, verzending en levertijden

Verzendkosten

Wij versturen je pakketje in Nederland altijd met PostNL. Grotere pakketten, bijvoorbeeld zijden dekbedden, worden met DPD verstuurd. Je ontvangt altijd een Track en Trace bericht, hierin kun je zien welke vervoerder je pakketje zal bezorgen. 

 Overzicht de verzendkosten

Levertijden

Alle artikelen die je op inSilk kunt bestellen zijn op voorraad en worden op werkdagen voor 21.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Toegevoegd aan vergelijk